Patirtis iš kelionės mikroautobusu į Daniją

Lietuva - DanijaDaugeliui žmonių kelionės siejasi su poilsiu. Tačiau pats nukeliavimas pareikalauja dėmesio ir pastangų, kadangi sėdama už automobilio vairo. Vis dėlto yra ir kitokių sprendimų, leidžiančių nuo pat pradžių atsidrėbti sėdynėje ir mėgautis startuojančiomis atostogomis. Nusprendėme pasiteirauti keliavusio asmens, kodėl vykti mikroautobusu į Daniją atrodo patrauklesnis sprendimas nei tai daryti kitais būdais, pavyzdžiui, nuosavu transportu.

Kodėl nusprendėte vykti mikroautobusu į Daniją? Ar nuosavo automobilio vairavimas nesuteikia malonumo?

Suteikia, ir dar kaip suteikia! Tai viena mano aistrų. Vairuoti – tai jausti laisvę. Bet nuo Lietuvos iki Danijos atstumas nevaikiškas. Kažin ar daug lietuvių iš Vilniaus į Palangą nuvyksta be sustojimo. O Danijos link juk gerokai daugiau. Nors automobilis ir tvarkingas, visgi priėmiau kitokį sprendimą. Pagalvojau, kad mikroautobuso vairuotojas, užsiimantis šiuo amatu, kelius pažinos puikiai. Nenorėjau būti balta varna kur nors toli nuo Lietuvos.

Į ką pirmiausia atsižvelgėte rinkdamasis vežimo paslaugas teikiančią įmonę?

Hm, tikriausiai sąžiningiausia būtų pasakyti, jog kreipiau dėmesį į visumą. Kadangi į pagalbą pasitelkiau internetą, pirmasis vertinimas buvo ne koks kitoks, o susijęs su tinklalapiu. Įėjus į svetainę susidaro vienoks ar kitoks įspūdis. Jei puslapis atrodo prastai, per daug pasitikėjimo iš mano pusės jis negauna.

Ar ilgai ieškojote, kol suradote, kokios kompanijos mikroautobusu į Daniją vyksite?

Ieškojau nemažai laiko, tačiau neintensyviai. Kelias minutes vieną dieną, kelias kitą… Tiesiog artėjant metui, kai planuojama išvykti, susizgrimbama. Tada skyriau nemažai dėmesio, taip pat skambinau keliems tokios paslaugos teikėjams.

Kas nulėmė galutinį sprendimą?

Sunku išskirti vieną pasirinkimo priežastį. Atsižvelgiau į įvairius faktorius. Man rūpėjo tokie dalykai kaip mikroautobuso modelis, gamybos metai, elementari jame esanti komforto įranga. Klausiau, kiek žmonių paprastai keliauja kartu. Teiravausi apie vairuotojų patirtį, domėjausi, kiek galima pasiimti bagažo. Be abejonės, buvo svarbu ir kaina. Taip pat klausiau, ar siūlomos kokios nors nuolaidos, jei užsisakomas reisas į abi puses. Apsisprendimą nulėmė ir tai, kaip su manimi darbuotojai šnekėjo telefonu. Esu klientas ir noriu malonaus bendravimo. Jei nesutinkama normaliai pakonsultuoti, tai ką gali žinoti, kas per vairuotojas bus. Gal koks susiraukęs ir piktas… Rizikuoti nesinorėjo.

Ar esate patenkintas nuvykimu ir grįžimu?

Taip, norisi pagirti keleivių vežimo įmonę. Norisi padėkoti ir sau už paieškoms paskirtą laiką. Rekomenduočiau tai atlikti ir kitiems prieš išvykstant. Atsarga gėdos nedaro. Geriau teirautis prieš viską, nei sulaukti nemalonių staigmenų.

Remiantis pastarąja mintimi, galima teigti, jog didelę įtaką turi kliento sąmoningumas?

Sunku nesutikti. Manau, kad taip. Nors kai kam pavyksta viską atlikti spontaniškai ir apsieiti be nesklandumų. Aš visgi norėjau užtikrintumo. Gal tai ir vadinama sąmoningumu.

Belieka padėkoti už atsakymus. Pasirodo, vykti mikroautobusu į Daniją – geras sprendimas, tik svarbu pasirinkti gerą vežėjų įmonę. O tai atlikus mėgaujamasi malonia kelione.

 

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.