Transportuoti krovinius sausumos keliais siuntėjai renkasi dėl įvairių priežasčių. Į vilkikus galima prikrauti net 33 padėklus supakuotos produkcijos, o jei padėklai komplektuojami mažesnio aukščio galima krauti ir dviem aukštais. Kaip bebūtų vilkiko tentinė priekaba gali sutalpinti beveik 90 kubinių metrų krovinio ir tai yra išties įspūdingas kiekis. Tai yra atsakymas kodėl šis pervežimo būdas yra pats populiariausias. Pristatymo greitį riboja tik eismo įvykiai, greičio apribojimai ir blogos oro sąlygos. Kokie kroviniai dažniausiai gabenami vilkikais?
Maisto produktai
Šviežia mėsa, žuvis, vaisiai ir daržovės. Viskas ką matote savo šaldytuve ir ant stalo tikėtina kažkuriame transportavimo proceso etape buvo gabenamas vilkiku. Šiai kategorijai taip pat priskiriami ir gėrimai. Net 38 procentai visų krovinių sudaro su maistu susiję kroviniai. Visi lėčiau ar greičiau gendantys maisto produktai dar prieš keletą dienų buvę pas ūkininką sandėlyje kur nors Ispanijoje jau šiandien puikuojasi ant jūsų stalo dėka krovinių judėjimo laisvės Europos Sąjungos valstybėse. Šaldytiems maisto produktams gabenti naudojami izoliuotos puspriekabės kuriose nuolat palaikoma iki -20 šalčio temperatūra.
Degalai
Be degalų neišsiverstų žmonės ir įmonės negalėtų vykdyti veiklos. Vienintelis būdas mažais kiekiais pristatyti ir platinti nesvarbu kokios rūšies kurą didelėje ar mažoje valstybėje neturinčioje prieigos prie jūros yra specialų vilkikai cisternos. Degalai taip gabenami dar ir todėl kad tai yra saugus ir patogus būdas tiekti skystus naftos produktus mažmeninei rinkai. Dideliems naftos kiekiams gabenti alternatyvų nėra tik tanklaiviais arba vamzdynais.
Elektronikos prekės
Elektronikos ir buitinės technikos prekių paklausa auga pasauliniu mastu. Didžioji dauguma šių prekių atkeliauja iš Kinijos, Indijos ir JAV tačiau stebina ir Europoje atsiradusios tendencijos pvz. iš Švedijos į Lietuvą vis dažniau gabenama elektronikos produkcija kai pagrindinės importo iš šios šalies prekės yra medikamentai, automobilių dalys, žemės ūkio technika. Šios prekės iš kitų kontinentų valstybes pasiekia jūriniuose konteineriuose o paskirstymas po žemyna vykdomas sausumos keliais. Išaugę krovinių gabenimo srautai dar labiau apkrauna uostų darbą ir generuoja naujus užsakymus Lietuvos vežėjams.
Parašykite komentarą