Kategorija: Logistika

  • Jūrinis konteineris Jūsų verslui: ką verta žinoti apie krovinių gabenimą?

    Jūrinis konteineris Jūsų verslui: ką verta žinoti apie krovinių gabenimą?

    Jūrinis konteineris yra nepamainomas gabenant didelį kiekį prekių jūromis ir vandenynais. Tačiau, jeigu apie šią veiklą mąstote pirmą kartą, yra keli dalykai, kuriuos būtina žinoti apie šiuos konteinerius. Dalinamės naudinga informacija! Nereikia išsigąsti, kai reikia rezervuoti transporto priemones ir jūrų transportą savo gabenimo konteineriams. Viskas, ką jums reikia padaryti, tai atsižvelgti į šiuos svarbius veiksnius: […]

    Toliau>>>

  • Kur mano krovinys dabar? Kaip vienas svarbiausių galvosūkių dingo iš vežėjų pasaulio

    Kur mano krovinys dabar? Kaip vienas svarbiausių galvosūkių dingo iš vežėjų pasaulio

    Ryšio technologijos ir skaitmeniniai įrankiai neatpažįstamai pakeitė daugybę mūsų gyvenimo sričių. Viena iš jų – transporto sektorius, kuriame per pastarąjį dešimtmetį įdiegti ryškūs pokyčiai atvėrė kelią sunkvežimių gamintojų, vežėjų bei jų užsakovų paslaugoms į visiškai naują galimybių pasaulį. Jame nebeliko vietos vienam svarbiausių ir amžinam kaip pats transportas galvosūkiui: „Kur šiuo metu yra mano krovinys?“. […]

    Toliau>>>

  • Transporto sektoriui išmušė elektros ir skaitmeninės erdvės valanda

    Transporto sektoriui išmušė elektros ir skaitmeninės erdvės valanda

    Viešojoje erdvėje girdėti vis daugiau pasvarstymų, esą transporto sektorius stovi ant vienų svarbiausių istorijoje pokyčių slenksčio. Perėjimas prie alternatyvių energijos šaltinių ir svarbiausių paslaugų suskaitmeninimas jau dabar pastebimai keičia vienos stambesnių verslo šakų gyvenimą. Neliks nuošalyje ir mobilumo paslaugos: užmarštin nugrimzdo laikai, kai kuro kortelių tiekėjai tiesiog išduodavo plastiko gabalėlį, kad jo savininkas galėtų susimokėti […]

    Toliau>>>

  • Klaipėdos uoste daugiausiai kraunamų krovinių –  konteineriuose

    Klaipėdos uoste daugiausiai kraunamų krovinių – konteineriuose

    Per šių metų sausio–rugpjūčio mėnesius Klaipėdos uoste jau krauta daugiau nei 23,8 milijono tonų krovinių.  Generalinių krovinių, kuriems priskiriami kroviniai konteineriuose, mediena, geležies ir plieno gaminiai bei metalo konstrukcijos, šaldyti bei ro-ro kroviniai, Klaipėdos uoste per aštuonis šių metų mėnesius krauta beveik 13 proc. arba 1,3 milijono tonų daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai. Lyginant […]

    Toliau>>>

  • „Volvo Trucks“ 2025 metais pradės kuro elementais varomų sunkvežimių bandymus realiomis sąlygomis

    „Volvo Trucks“ 2025 metais pradės kuro elementais varomų sunkvežimių bandymus realiomis sąlygomis

    Bendrovė „Volvo Trucks“ jau atlieka vandenilio kuro elementais varomų elektrinių sunkvežimių technologijų bandymus. Šis sunkusis transportas pasižymi tuo, kad į aplinką išmeta tik vandens garus, o jo be sustojimų nuvažiuojamas atstumas panašus į dyzelinių sunkvežimių ir siekia iki 1 000 kilometrų. Po kelerių metų startuos antrojo etapo bandymai, kai įmonės klientai išbandys šiuos modelius realiomis sąlygomis […]

    Toliau>>>

  • Dalinių krovinių gabenimas, kodėl verta rinktis iš daugiau vežėjų?

    Kartais gali atrodyti, jog pakanka surasti kompaniją, kuri galėtų pasirūpinti kroviniu, ir galima jai patikėti šį darbą. Tačiau iš kuo daugiau tokių variantų rinksitės, tuo didesnė tikimybė bus atrasti ne tik, kas galės pasirūpinti pervežimu, bet kartu, kas galės tą padaryti už žemesnę kainą arba per trumpesnį laiką. Kadangi tai labai priklauso ir nuo pačio […]

    Toliau>>>

  • „Vlantana“ įsigijo 65 suskystintomis biodujomis varomus „Iveco“ vilkikus

    „Vlantana“ įsigijo 65 suskystintomis biodujomis varomus „Iveco“ vilkikus

    Pildydama ekologiškų logistikos transporto priemonių parką bendrovė „Vlantana“ įsigijo 65 suskystintomis gamtinėmis iškastinėmis ir biodujomis varomus „Iveco S-Way“ serijos sunkvežimius. Tvarią transporto infrastruktūrą kurianti Klaipėdos įmonė taip pat planuoja įrengti pirmąją Lietuvoje suskystintų gamtinių dujų (LNG) užpildymo degalinę. Logistikos įmonės parką, kuriame atsiranda vis daugiau gamtinėmis biodujomis varomų vilkikų, šiuo metu sudaro 1 650 transporto priemonių. […]

    Toliau>>>

  • Lenkijos kelių mokesčių sistemos pokyčiai – galvos skausmas Lietuvos vežėjams

    Lenkijos kelių mokesčių sistemos pokyčiai – galvos skausmas Lietuvos vežėjams

      Palydoviniu ryšiu paremta Lenkijos kelių mokesčių sistema „eToll“ pradėjo veikti 2021 m. birželį, o nuo spalio 1 d. šioje šalyje ši sistema liko vienintelė. Pasikeitus mokesčių sistemai Lietuvos vežėjai iki šiol susiduria su jos veikimo trūkumais, o spalio pradžioje netgi sudarė sunkvežimių eiles Lenkijos pasienyje.   Lietuvos nacionalinė vežėjų asociacija „Linava“ dėl susidariusios situacijos […]

    Toliau>>>

  • Pokyčiai Lenkijos keliuose mažiausiai galvos skausmo suteiks pasirengusiems vežėjams

    Pokyčiai Lenkijos keliuose mažiausiai galvos skausmo suteiks pasirengusiems vežėjams

    Pasibaigus sutarčiai su ankstesnės kelių mokesčių rinkliavos paslaugos „viaToll“ rengėjais, Lenkijos institucijos paskelbė naujojo administratoriaus konkursą. Jį laimėjęs įmonių konsorciumas kartu nusprendė pakeisti ankstesnę technologiją ir diegti palydoviniu ryšiu paremtą sistemą „eToll“, kuria naudotis reikės ir Lietuvos vežėjams, dirbantiems šioje šalyje ir kertantiems ją tranzitu.   Kaip ir anksčiau, lenkai matuos vilkikų nuvažiuojamus kilometrus, tačiau […]

    Toliau>>>

  • Kokių specialistų reikės ateities transporto logistikai?

    Kokių specialistų reikės ateities transporto logistikai?

    Transporto ir logistikos verslo šaka Lietuvoje yra itin stipri. Duomenų analitikos įmonės „Scorify“ duomenimis, šalyje šis sektorius sukuria daugiau nei 12 proc. BVP, kai vidutiniškai Europos Sąjungoje transporto ir logistikos indėlis tesiekia 5 proc. Covid-19 pandemija parodė, kad tiekimo grandinės užtikrinimas gali būti gyvybiškai svarbus. Tačiau ne visada jis veikia be trikdžių.   Transporto logistikoje […]

    Toliau>>>