Krovinių gabenimo įmonių veiklą sudaro daugybė skirtingų procesų. Sutarčių rengimas, krovinių gabenimo planavimas, darbuotojų apskaita, maršrutų sudarymas ir daugybė kitų veiksmų sudaro šių įmonių pagrindą. Jei visi šie duomenys apdorojami ir saugomi įmonės kompiuterių failuose, tam skiriama pakankamai daug laiko ir pastangų. Be to, kartais iškyla nesklandumų, kai atitinkamos užduotys laiku neįvykdomos arba laiku…
Tiksliai veikiantys ir suderinti procesai yra bet kurios įmonės siekiamybė. Be jų valdyti verslą būna ganėtinai sudėtinga, kaip ir tikėtis gerų rezultatų ar įgyvendinti pokyčius. Taigi kompanijos, kurios siekia gerinti savo veiklą, turi pradėti nuo pagrindų – procesų. Tam kad šis darbas vyktų kuo efektyviau, vis daugiau organizacijų savo veiklose pradeda naudoti verslo valdymo įrankius,…
CRM (angl. Customer Relationship Management) – klientų valdymo sistema, kurios pagrindinė paskirtis yra padėti įmonei rūpintis savo klientais. Šis įrankis gali egzistuoti kaip savarankiška sistema ir taip pat būti didesnio sprendimo dalimi. Neretai CRM modulius galima sutikti įvairios paskirties įrankiuose, kur jis atlieka viena iš daugelio funkcijų, leidžiančių apjungti veiklos sritį, valdomą turtą bei suinteresuotas…
Šiuolaikinės gamybinės įmonės neįmanoma įsivaizduoti be įvairių įrenginių, žaliavų, personalo ir sandėlių. Tačiau tam, kad visą tai suvaldyti reikalingi ir tinkami įrankiai. ERP (angl. Enterprise Resource Planning) sistemos sparčiai išpopuliarėjusios devyniasdešimtaisiais praėjusio amžiaus metais. Iki šiol jos padeda įmonėms valdyti daugelį procesų. Iš esmės tokia sistema susideda iš kelių modulių, kiekvienas iš kurių apima tam…