40 tonų sveriantis „eActros 600“ bandomasis junginys iš Štutgarto nuvyko į Pietų Tirolį, nuvažiuodamas 530 kilometrų vienu įkrovimu. Bolcano mieste vilkiko akumuliatoriai buvo įkrauti ir jis sėkmingai grįžo į Štutgartą – įveikdamas daugiau nei 1000 kilometrų su vienu tarpiniu įkrovimu. Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą,…
„Volvo Trucks“ didina elektrinių sunkvežimių apimtis ir pradeda serijinę sunkiųjų elektrinių sunkvežimių gamybą Gento gamykloje Belgijoje. Dabar elektriniai „Volvo“ sunkvežimiai gaminami keturiose gamyklose – trejose Europoje ir vienoje JAV. „Esu sužavėtas! Gento gamykla yra didžiausia mūsų tinkle, todėl tai labai svarbus etapas. Dabar dar daugiau transporto įmonių gali elektrifikuotis su „Volvo“ sunkvežimiais“, – sako Rogeris…
„Renault Trucks“ bendrovė oficialiai paskelbė, kad jau priima išankstinius „E-Tech“ elektrinių sunkvežimių užsakymus. Siūlomi regioniniams pervežimams skirti T ir statyboms miestuose pritaikyti C gamos modeliai. Iki 44 tonų bendrosios junginio masės elektriniai sunkvežimiai bus surenkami Bourg-en-Bresse gamykloje Prancūzijoje. „Renault Trucks E-Tech T“ ir C modelius nuo dabar galima užsisakyti bet kurioje Europoje esančioje gamintojo atstovybėje.…
Per kelis nepriklausomus Vokietijos sunkvežimių žurnalų atliktus bandymus „Volvo FH“ su „I-Save“ sistema tapo taupiausiu modeliu, vertinant dyzelino ir „AdBlue“ naudojimą. Tokius rezultatus švediškas sunkvežimis pasiekė, nors bandomajame modelyje dar nebuvo įdiegtos pačios naujausios gamintojo technologijos, mažinančios degalų sąnaudas. Šiandien degalų sąnaudoms transporto įmonės skiria didesnį dėmesį nei kada nors anksčiau, tad kiekvienas sutaupytas gramas…
Pildydama ekologiškų logistikos transporto priemonių parką bendrovė „Vlantana“ įsigijo 65 suskystintomis gamtinėmis iškastinėmis ir biodujomis varomus „Iveco S-Way“ serijos sunkvežimius. Tvarią transporto infrastruktūrą kurianti Klaipėdos įmonė taip pat planuoja įrengti pirmąją Lietuvoje suskystintų gamtinių dujų (LNG) užpildymo degalinę. Logistikos įmonės parką, kuriame atsiranda vis daugiau gamtinėmis biodujomis varomų vilkikų, šiuo metu sudaro 1 650 transporto priemonių.…
Varikliai komplektuojami su naujomis pavarų dėžėmis ir ašimis, kurios montuojamos ant itin universalaus naujo važiuoklių rėmo MACH („Modular Architecture Chassis“). Taip pat pailgėjo techninės priežiūros intervalai, o įvairių komponentų naudojimo laikas tapo iki 30 proc. ilgesnis. Naująją variklių platformą per penkerius metus suprojektavo ir pagamino „Scania“ mokslinių tyrimų ir plėtros padalinio inžinieriai. Tai visiškai nauji…
Atnaujinti „Euro 6“ emisijos standartą atitinkantys 11 ir 13 litrų „Volvo Trucks“ varikliai išsiskiria dar mažesnėmis degalų sąnaudomis bei didesniu universalumu. „Visos transporto bendrovės stengiasi kuo labiau sumažinti degalų sąnaudas. Tai ypač svarbu krovinius tolimaisiais reisais gabenančioms įmonėms. Kita vertus, niekas nenori prarasti variklių dinamikos bei našumo. Naujausi mūsų patikimiems jėgos agregatams atlikti patobulinimai leido…
Krovinių gabenimo ir logistikos įmonė „Ramrenta“ pirmoji Lietuvoje atsiėmė 10 naujos kartos „T Evolution“ serijos „Renault Trucks“ vilkikų ir su gamintoju pasirašė sutartį dėl dar 140 naujų sunkvežimių. Jie bus pristatyti per ateinančius metus. Prancūzijos gamintojo techniką Lietuvos vežėjas pasirinko siekdamas užtikrinti bendrovėje jau dirbančių vairuotojų komfortą ir kartu prisivilioti naujų darbuotojų. Bendradarbiavimas – nuo…
„Volvo Trucks“ sulaukė rekordinio didžiausios Šiaurės Europoje laivininkystės ir sausumos transporto logistikos bendrovės DFDS užsakymo – jai Švedijos įmonė pagamins 100 elektrinių „Volvo FM“ modelių. Tai didžiausias elektra varomų sunkvežimių užsakymas „Volvo Trucks“ istorijoje ir vienas stambiausių visoje pasaulinėje sunkiojo transporto industrijoje. „Volvo Trucks“ prognozuoja, kad iki 2030-ųjų pusė parduodamų įmonės sunkvežimių bus varomi…
Pasibaigus sutarčiai su ankstesnės kelių mokesčių rinkliavos paslaugos „viaToll“ rengėjais, Lenkijos institucijos paskelbė naujojo administratoriaus konkursą. Jį laimėjęs įmonių konsorciumas kartu nusprendė pakeisti ankstesnę technologiją ir diegti palydoviniu ryšiu paremtą sistemą „eToll“, kuria naudotis reikės ir Lietuvos vežėjams, dirbantiems šioje šalyje ir kertantiems ją tranzitu. Kaip ir anksčiau, lenkai matuos vilkikų nuvažiuojamus kilometrus, tačiau…