CRM (angl. Customer Relationship Management) – klientų valdymo sistema, kurios pagrindinė paskirtis yra padėti įmonei rūpintis savo klientais. Šis įrankis gali egzistuoti kaip savarankiška sistema ir taip pat būti didesnio sprendimo dalimi.
Neretai CRM modulius galima sutikti įvairios paskirties įrankiuose, kur jis atlieka viena iš daugelio funkcijų, leidžiančių apjungti veiklos sritį, valdomą turtą bei suinteresuotas šalis. Taip pavyzdžiui transporto ūkio valdymo sistemoje, klientų modulis padeda susieti turimą transporto užsakymą su pačiu užsakovu, bei apibendrina visą atliktą su klientų darbą.
Iš esmės, CRM yra klientų bazė su praplėstu funkcionalumu. Joje laikoma ne tik informacija apie klientą ir jo perkamą produkciją arba paslaugas, čia įmanoma gerokai daugiau. CRM padeda nueiti su klientu visą kelią, nuo pirmo kontakto iki užsakymo gavimo ir tolimesnio bendradarbiavimo. Tai vienu metu yra ir planavimo ir analizavimo įrankis, kurio pagalba įmonės vadovai gali matyti perspektyvas ir visas turimas galimybes, bei lyginti jas su realiais rezultatais ir tyrinėti priežastis.
Šiuolaikinės CRM sistemos padeda automatizuoti ai kuriuos procesus ir gerokai palengvina vartotojų darbą. Priminimų pagalba, sistema visada informuos vartotoją apie artėjanti suplanuotą darbą ir padės būti punktualiam bei nepamiršti svarbių darbų. Šios programos leidžia susidėlioti visus procesus taip, kad kiekvienas darbuotojas žinotų, ko turėtų imtis vienu ar kitu atveju.
Nors neretai CRM sistemos yra vertinamos kaip kontrolės įrankis, jų tikroji nauda yra tose galimybėse, kurias jos suteikia. Informacija visais laikais buvo svarbiausia bet kurio verslo dalis, o informacija apie esamus arba potencialius klientus kartais gali būti tiesiog neįkainojama. Be to kaip jau buvo sakyta – tai labai geras analitinis įrankis, galintis padėti įmonei priimti tam tikrus sprendimus ir koreguoti savo veiklą.
Parašykite komentarą