300 ar 400 km be sustojimo galintys nuvažiuoti lengvieji elektromobiliai jau nieko nebestebina. Tačiau lengvajam komerciniam transportui dar neseniai šie skaičiai buvo neįkandami. Vis dėlto daliai gamintojų pavyko pasiekti lūžio tašką – į gatves jau rieda solidesnius viena įkrova nuvažiuojamo atstumo skaičius demonstruojantys įvairios paskirties furgonai ar keleiviniai mikroautobusai. Kas paskatino šią transformaciją ir ko…
40 tonų sveriantis „eActros 600“ bandomasis junginys iš Štutgarto nuvyko į Pietų Tirolį, nuvažiuodamas 530 kilometrų vienu įkrovimu. Bolcano mieste vilkiko akumuliatoriai buvo įkrauti ir jis sėkmingai grįžo į Štutgartą – įveikdamas daugiau nei 1000 kilometrų su vienu tarpiniu įkrovimu. Sunkų krovinį vežantis vilkikas per 7 valandas įveikė Švabijos Juros kalnų grandinę, keliaudamas pro Aichelbergą,…
Tarptautinėje IAA transporto parodoje Hanoveryje (Vokietija) pristatyta naudojimui paruoštas baterijose kaupiama elektros energija (BEV) varomas „Nikola Tre“ sunkvežimis ir vandenilio kuro elementais (FCEV) varoma jo „beta versija“. Šios dvi transporto priemonės buvo eksponuojamos „Nikola“ partnerės bendrovės „Iveco „stende, o parodos lankytojai taip pat galėjo išbandyti elektrinę naujieną demonstracijų lauko zonoje. „Tiek akumuliatorinė, tiek vandenilio kuro…
„Renault Trucks“ bendrovė oficialiai paskelbė, kad jau priima išankstinius „E-Tech“ elektrinių sunkvežimių užsakymus. Siūlomi regioniniams pervežimams skirti T ir statyboms miestuose pritaikyti C gamos modeliai. Iki 44 tonų bendrosios junginio masės elektriniai sunkvežimiai bus surenkami Bourg-en-Bresse gamykloje Prancūzijoje. „Renault Trucks E-Tech T“ ir C modelius nuo dabar galima užsisakyti bet kurioje Europoje esančioje gamintojo atstovybėje.…
Viešojoje erdvėje girdėti vis daugiau pasvarstymų, esą transporto sektorius stovi ant vienų svarbiausių istorijoje pokyčių slenksčio. Perėjimas prie alternatyvių energijos šaltinių ir svarbiausių paslaugų suskaitmeninimas jau dabar pastebimai keičia vienos stambesnių verslo šakų gyvenimą. Neliks nuošalyje ir mobilumo paslaugos: užmarštin nugrimzdo laikai, kai kuro kortelių tiekėjai tiesiog išduodavo plastiko gabalėlį, kad jo savininkas galėtų susimokėti…
Bendrovė „Volvo Trucks“ jau atlieka vandenilio kuro elementais varomų elektrinių sunkvežimių technologijų bandymus. Šis sunkusis transportas pasižymi tuo, kad į aplinką išmeta tik vandens garus, o jo be sustojimų nuvažiuojamas atstumas panašus į dyzelinių sunkvežimių ir siekia iki 1 000 kilometrų. Po kelerių metų startuos antrojo etapo bandymai, kai įmonės klientai išbandys šiuos modelius realiomis sąlygomis…
„Volvo Trucks“ sulaukė rekordinio didžiausios Šiaurės Europoje laivininkystės ir sausumos transporto logistikos bendrovės DFDS užsakymo – jai Švedijos įmonė pagamins 100 elektrinių „Volvo FM“ modelių. Tai didžiausias elektra varomų sunkvežimių užsakymas „Volvo Trucks“ istorijoje ir vienas stambiausių visoje pasaulinėje sunkiojo transporto industrijoje. „Volvo Trucks“ prognozuoja, kad iki 2030-ųjų pusė parduodamų įmonės sunkvežimių bus varomi…
Autobusų gamintojas „Altas Auto“ ir elektros pavarų gamintojas „Elinta Motors“ pristatė pirmuosius elektrinius autobusus. Šie lietuvių sukurti autobusai yra vieni pirmųjų serijiniu būdu pagamintų tokio tipo modelių Europoje. 2020-ųjų liepos mėnesį mažųjų autobusų gamintojas „Altas Auto“ ir elektros pavarų gamintojas „Elinta Motors“ paskelbė apie bendrus planus kurti serijinės gamybos elektrinius autobusus: „Daugiau nei prieš metus,…
Olandų kompanija Terberg sukūrė elektrinį vilkiką. Kol elektromobiliai gana sunkiai skinasi kelią į europiečių namus ir verslą, pirmasis elektrinis vilkikas jau išriedėjo į Vokietijos kelius, Jį pasirinko BMW kompanija. Šis vilkikas bus stebimas ir po kelių mėnesių bus nuspręsta, ar verta tęsti šį „projektą”. Terberg vilkikas YT202-EV gali vežti 65 tonų krovinį. Jo variklio galia…